چرا آرت استار را انتخاب کنیم؟

  • چشم انداز ما

    چشم انداز کلی شرکت آرت استار قرارگرفتن در ردیف چند شرکت برتر تولید کننده لوازم خانگی داخلی با هدف دستیابی به صنعت سبز می باشد.هدف اصلی شرکت آرت استار جلب رضایت همه طرفهای ذینفع یعنی مشتریان، کارکنان ، شرکاء تامین کنندگان و جامعه می باشد که با تعیین اهداف و رویکردها شکل می گیرد

    ارتقاء کیفیت محصولات از طریق ایجاد سیستم های لازم و رعایت الزامات و استاندادرهای مرتبط با فرآیندها، فعالیتها و محصولات و ارایه محصولات با قیمت های قابل رقابت با استفاده از راهکارهایی چون کاهش ضایعات و زمان چرخه فرآیند تولید و ارتقاء سطح کیفی تجهیزات و اعمال معیارهای زیست محیطی و مدیریت سبز.

  • نوآوری سریع شامل تنظیم اهداف جدید و والا همراه با حفظ رقابت، و با هدف دستیابی به سی درصد بیشتر از منافع و عایدات رقیبان، می باشد. نوآوری سریع به معنای سی درصد فروش بیشتر و پیشرفت رتبه در بازار و توسعه محصول جدید و همچنین سی درصد سرعت بیشتر در ارائه محصولات به بازار، توسعه فن آوری و برپایی ارزش شرکت سه سال زودتر از رقیبان دیگر است.

    پیشرو بودن در تولید محصول به توانایی در توسعه محصولات پرکیفیت و با استفاده از فن آوری جدید و متخصص اطلاق می شود.

  • با پیشرفته ترین امکانات و محصولات تولیده شده را مورد بررسی قرار دهد و در نهایت با تکیه بر سازمان مشتری مدار ، تلاش مساعد خود را در زمینه هر چه بهتر شدن محصولات ارائه می نماید . آرت استار با فناوری و تکنولوژی روز با اخذ گواهی استاندارد ملی ایران ، گرید انرژی A ، برند برتر کیفیت سال 1394 ،Iso10002، ISo9001 ، اروپاCE ، و دیگر استاندارد ها … سعی در حفظ کیفیت محصولات خود دارد .

سرویس های ما

رعایت الزامات استاندارد

رعایت تمامی قوانین و مقررات و الزامات سازمان ملی استاندارد کنترل کامل محصولات در تمامی مراحل تولید.

استفاده از با کیفیت ترین قطعات

تهیه و استفاده از بهترین و باکیفیت ترین قطعات موجود در بازار برای تولید و مونتاژ محصولات لوازم خانگی .

طراحی زیبا

طراحی ومهندسی چشم نواز محصولات با رعایت تمامی نکات و موارد مهم طراحی  قابل رقابت با محصولات روز دنیا.

بسته بندی بی نظیر

محصولات آرت استار دارای دو مرحله شرینگ می باشد تا محصول بدون کوچکترین مشکل در اختیار مصرف کننده  در اقصا نقاط ایران برسد .

شبکه فروش و توزیع فوق العاده

محصولات آرت استار در تمام نقاط کشور حتی شهر های کوچک دارای نمایندگی فروش فعال می باشد که با افتخار در خدمت مصرف کننده های محترم می باشد.

خدمات پس از فروش

 شرکت آرت استار دارای شبکه بزرگ خدمات پس از فروش در اقصا نقاط ایران است که در تمام ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد .

محصولات ما